موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-08ورزشي

حسن زاده: اسکوچیچ، طارمی را ببخشد/ آخر نفهمیدیم مقصر تبانی در لیگ دو چه کسی است


پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است در ماجرای خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی باید ریش سفیدی به ماجرا ورود کند و اختلافات بین طارمی و اسکوچیچ را حل کند.

- پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است در ماجرای خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی باید ریش سفیدی به ماجرا ورود کند و اختلافات بین طارمی و اسکوچیچ را حل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حسن زاده امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال اظهار کرد: این مراسم، مراسم قشنگی است که ما افرادی که خیلی وقت بود ندیدیم را دیدیم.

قرار است شرایطی به وجود بیاید که مسیر خوبی برای افرادی که در استقلال بازی کردند، به وجود بیاید.

او افزود: قرار است بهترین تصمیم را در این جلسه بگیرند تا استقلال در مسیر خوبی قرار بگیرد و باشگاه به چیزی که می خواهد برسد.

این پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط تیم با حضور فرهاد مجیدی و آجورلو را چطور ارزیابی می کند؟ گفت: زمانی که آقای آجورلو به استقلال آمد، همهمه ای که وجود داشت از بین رفت.

این آرامش باعث شد که استقلال شرایط ایده آلش را به دست بیاورد و بدون باخت در چهار هفته در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد.

ما خودمان می دانیم که سه، چهار بازی نخست شکل تیم دلخواه نبود ولی موضوع مهم سه امتیاز است که استقلال به دست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن زاده: اسکوچیچ، طارمی را ببخشد/ آخر نفهمیدیم مقصر تبانی در لیگ دو چه کسی است

حسن زاده: اسکوچیچ، طارمی را ببخشد/ آخر نفهمیدیم مقصر تبانی در لیگ دو چه کسی است