مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-08سياسي

برگزاری رزمایش در هر جایی که صلاح باشد را حق مسلم خود می دانیم


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: همه سامانه هایی که در رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش استفاده شد، بومی و تولید داخل هستند و در لبه فناوری روز جهان قرار دارند.

- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: همه سامانه هایی که در رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش استفاده شد، بومی و تولید داخل هستند و در لبه فناوری روز جهان قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی قدرتمند پدافند هوایی ارتش یکی از چهار نیروی شرکت کننده در رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران است که توانست در کنار سایر نیرو ها به خوبی ماموریت های محوله را انجام دهد.

وی بکارگیری سامانه های تولید داخل را از ویژگی های بارز رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش دانست و تاکید کرد: همه سامانه هایی که در این رزمایش به کار بردیم در حوزه کشف و شناسایی، سامانه های راداری، جنگالی و سامانه های درگیری و.

بومی و تولید داخل هستند که در لبه فناوری روز جهان قرار دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با خواست خداوند متعال نیروهای شرکت کننده در این رزمایش توانستند به تمامی وظایف محوله عمل کنند و بسیار خوش بدرخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش در هر جایی که صلاح باشد را حق مسلم خود می دانیم

برگزاری رزمایش در هر جایی که صلاح باشد را حق مسلم خود می دانیم