مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-08اقتصادي

شرایط فعالیت کارآفرینان در کشور مطلوب نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین گشایش هفته کارآفرینی درباره زیست بوم کارآفرینی که امروز دوشنبه هفدهم آبان ماه سال جاری اظهار کرد: - و رفع نواقص و کمبودهای فعلی در کشور زمان بر است و در تلاش هستیم تا به مرور آن ها را برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین گشایش هفته کارآفرینی درباره زیست بوم کارآفرینی که امروز دوشنبه هفدهم آبان ماه سال جاری اظهار کرد: اشتغال و ایجاد شغل بدون رونق کارآفرینی و تولید محقق نمیشود و در حال حاضر در کشور حدود 400 هزار کارآفرین فعال وجود دارد و تعداد این افراد برای رفع معضل بیکاری باید به 2 میلیون نفر برسد.

عبدالملکی اضافه کرد: شرایط فعالیت کارآفرینان در کشور مطلوب نیست و رفع نواقص و کمبودهای فعلی در کشور زمان بر است و در تلاش هستیم تا به مرور آن ها را برطرف کنیم و بهترین مشوق هم بهبود فضای کسب و کار کارآفرینان است.

وی تاکید کرد: نظام اداری کشور به شدت ضد کارآفرینی است و البته از پایه ضد کارآفرینی شکل گرفته و ساختارهای معیوب فعلی باید اصلاح شود؛ حتی در آمریکا و انگلیسی شرایط کسب و کار را در کشور خودشان تسهیل کرده و در نظام های اجرایی که برای ما ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فعالیت کارآفرینان در کشور مطلوب نیست

شرایط فعالیت کارآفرینان در کشور مطلوب نیست