مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-08سياسي

عبادت بدون اطلاعت مورد پذیرش نیست


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیاری از افرادی که قاتل امامان ما هستند مانند ابن ملجم عبادت می کردند اما عبد نبودند، گفت: اگر عبادت ما با عمل درست همراه باشد موجب همدلی با امام می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در سخنرانی مراسم جشن همراهی یکشنبه شب در حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ماه ربیع الثانی ماه امام حسن عسکری(ع) است، اظهار کرد: ما همه دوست داریم با امام زمان(عج) که همه کاره عالم است ارتباط و پیوند حقیقی ایجاد کنیم زیرا هر کسی به ایشان نزدیک تر شود به خدا نزدیک تر شده است.

وی با بیان اینکه ما باید کاری کنیم که امام زمان(عج) ما را دوست داشته باشد، گفت: امام حسن عسکری(ع) خطاب به امام زمان(عج) فرمودند بدان که افرادی که اطلاعت می کنند و اخلاص دارند رابطه مستقیم و تنگاتنگ با امام زمان خود دارند مانند پرنده هایی که به آشیانه خود انس دارند.

استاد همه جا پاک است مگر آنجایی که یقین به نجاست دارید و حتی انسان های وسواسی یقینشان هم معتبر نیست و می گویند اگر یقین هم داری توجه نکن.

وی با بیان اینکه انسان هایی که تقدس نابجا و عبادت نابجا دارند بنده خدا نیستند، گفت: در زمان پیامبر (ص) خداوند فرمود در مسافرت نباید روزه بگیرید ولی عده ای از اصحاب می گفتند به دل ما نمی چسبد و ما در سفر هم باید روزه بگیریم و نماز ها را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادت بدون اطلاعت مورد پذیرش نیست

عبادت بدون اطلاعت مورد پذیرش نیست