مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-08سياسي

لزوم تقویت ارتباط کتابخانه های عمومی خدابنده با دستگاه های فرهنگی


بخشدار بخش مرکزی خدابنده بر لزوم ارتباط منسجم کتابخانه های عمومی با دستگاه های فرهنگی و آموزش وپرورش تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان بخشدار بخش مرکزی خدابنده بر لزوم ارتباط منسجم کتابخانه های عمومی با دستگاه های فرهنگی و آموزش وپرورش تاکید کرد.

حسین افشاری ظهر امروز (17 آبان ماه) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش مرکزی شهرستان خدابنده با اشاره به کلام حضرت علی (ع) به اهمیت نقش کتاب و کتاب خوانی در جامعه اشاره کرد و گفت: در اهمیت کتاب برای تکامل جامعه انسانی، همین بس که همه ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه ماندند و روابط فرهنگی جامعه بشری نیز از پوشش کتاب و مبادلات فرهنگی تقویت شده است.

وی با بیان اینکه خلقت بشر به گونه ای است که هر لحظه به دنبال علم آموزی است، ادامه داد: اگر در گذشته مبنای قدرت کشورها تسلیحات نظامی بود، هم اکنون علم، مبنای قدرت است و کسی که به علم و تکنولوژی نوین مسلح است، دستور خود را به جهان دیکته و تحمیل می کند.

این مسئول با بیان اینکه اگر می خواهیم بر تحریم ها غلبه کنیم، ناگزیر به افزایش علم هستیم، متذکر شد: در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، ناگزیر به نهایت استفاده و بهره بردن از حوزه فضای مجازی هستیم، به همین خاطر مسئولان باید به صورت مداوم با یکدیگر مرتبط بوده تا در زمینه کتاب خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت ارتباط کتابخانه های عمومی خدابنده با دستگاه های فرهنگی

لزوم تقویت ارتباط کتابخانه های عمومی خدابنده با دستگاه های فرهنگی