مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-08سياسي

25 درصد مراکز بهداشتی و درمانی کشور موقوفه اند


مدیر کل امور اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به فعالیت های فراوان سازمان اوقاف و نهاد وقف در حوزه درمان، گفت: 25 درصد ظرفیت های بیمارستانی و درمانی کشور موقوفه است.

- رضا معممی مقدم در افتتاحیه سومین مرحله از هشتمین دوره طرح زائران رضوی که شامگاه یکشنبه، 16 آبان، در مجتمع آموزشی امامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش، هشتمین مرحله طرح زائران رضوی با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی و بهداشتی و مبلغان جهادی عرصه سلامت در قالب چهار دوره سه روزه و با حضور 1400 نفر در مجتمع فرهنگی امامت طراحی شده است.

وی بیان کرد: سه دوره اول این طرح که ویژه کادر بهداشت و درمان است، از 10 تا 19 آبان ماه و دوره چهارم در آذرماه ویژه مبلغان جهادی عرصه سلامت و با حمایت اداره کل اوقاف استان برگزار می شود.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور با بیان اینکه رویکرد این سازمان ایجاد آرامش و بهره بردن از این سفر زیارتی است، اضافه کرد: فعالیت های سازمان اوقاف و نهاد وقف در حوزه درمان بسیار زیاد است، در یک سال و نیم گذشته در زمینه اجرای نیات واقفین، 214 میلیارد تومان کمک هزینه درمانی به 102 هزار و 300 نفر تقدیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد مراکز بهداشتی و درمانی کشور موقوفه اند

25 درصد مراکز بهداشتی و درمانی کشور موقوفه اند