مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-08سياسي

قرارگاه جمع آوری معتادان متجاهر در کردستان تشکیل می شود


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: مرکز تولد دوباره (اردوگاه ویژه معتادین متجاهر ماده 16) در آینده نزدیک در سنندج راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سید حسین  حسینی در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان کردستان از تشکیل قرارگاه جمع آوری معتادان متجاهر در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خبرداد و با انتقاد از نبود کمپ معتادین ماده 16 در استان کردستان، اظهار کرد: در نظر داریم تا مرکز تولد دوباره که محل نگهداری معتادین ماده 16 است را افتتاح نماییم تا این افراد ساماندهی شوند.

وی افزود: اعتیاد ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است و ضرورت دارد تا با ورود ارگان های متولی توسعه فرهنگی در استان کردستان از افزایش آمار اعتیاد جلوگیری نماییم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات جدی مردم استان مسئله جمع آوری معتادین متجاهر است و متاسفانه در نواحی منفصل شهری مشکلات زیادی در این رابطه وجود دارد که ضروری است تا اداره بهزیستی استان با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با تشکیل بانک اطلاعاتی دقیق در راستای ساماندهی این افراد اقدام نمایند.

شناسایی 750 معتاد متجاهر در کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان بر بازرسی مستمر و منظم از کمپ های ترک اعتیاد تاکید کرد و افزود: در سال جاری تاکنون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جمع آوری معتادان متجاهر در کردستان تشکیل می شود

قرارگاه جمع آوری معتادان متجاهر در کردستان تشکیل می شود