مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-08سياسي

تزریق 3000 دوز واکسن آنفولانزا به جامعه ایثارگری


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: والدین شهدا و جانبازان دارای بیماری های زمینه ای امسال واکس آنفولانزا دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی که در نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران که با حضور معاونان ستادی در سالن شهدای ترور برگزار شد، توضیح داد: ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ایثارگران در ایام همه گیری کووید19 در شهرستان های استان تهران به صورت گسترده و با اولویت ایثارگران مبتلا به کرونا انجام شد.

والدین شهدا و جانبازان دارای بیماری های زمینه ای امسال واکس آنفولانزا دریافت کردند.

وی با اشاره یه اینکه بهترین زمان تزریق واکسن آنفولانزا از شهریورماه آغاز و حداکثر تا اوایل مهرماه به پایان می رسد، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با معاونت بهداشت و درمان ستاد مرکزی و پایش ایثارگران شهرستان های استان تهران، ایثارگران دارای بیماری های زمینه ای و با اولویت دریافت واکسن آنفولانزا شناسایی و کار تزریق بیش از 3000 دوز از این واکسن به ایثارگران عزیز به پایان رسید.

مرتضوی با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط ایثارگران و والدین شهیدان در دوران بیماری کرونا، گفت: امروز باتوجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم پاسخگویی مناسب به ایثارگران و خانواده های شهدا، تلاش کردیم تا بستر ارتباط غیرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 3000 دوز واکسن آنفولانزا به جامعه ایثارگری

تزریق 3000 دوز واکسن آنفولانزا به جامعه ایثارگری