مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-08سياسي

بدبخت اعضای شورای شهریست که یک ماده از قانون را مطالعه نکرده است


بدبخت اعضای شورای شهری است که به عنوان شورا انتخاب شده اما حداقل یک بار قانون تشکیلات و وظایف شوراها را مطالعه نکرده و به وظیفه اش آگاه نیست.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دادگستری دهدشت گفت: بدبخت اعضای شورای شهری است که به عنوان شورا انتخاب شده اما حداقل یک بار قانون تشکیلات و وظایف شوراها را مطالعه نکرده و به وظیفه اش آگاه نیست.

حجت الاسلام علی سعیدی در نشست با حضور اعضای جدید شوراهای شهر دهدشت و سوق، شورای تامین و شهرداران و اعضای کمیسیون ماده 100 شهرداری، با بیان اینکه محرومیت از چهره شهر دهدشت می بارد اظهار کرد: کسانی که به این شهر آمدند و مسئولیت گرفتند مگر وضع محروم این شهر را ندیدند؟ چرا آمدند؟ هدفشان چه بود؟ توی این نظامی که چندین هزار شهید برای روی کار آمدن آن داده ایم بعنوان مسئول برای حفظ آن چکار کردیم؟ وی افزود: سزاوار نیست مسئول باشیم و تکیه بدیم بر مسندی و بعد از گذشت 40 سال از انقلاب که هدف آن محرومیت زدایی بود، هنوز اینهمه محرومیت داشته باشیم.

رییس دادگستری دهدشت گفت: کسانی که در این شهر به عنوان مسئول بر مسندی تکیه زدند هم و غمشان این بود که حزب گروه و طایفه چه می گوید؛ نه اینکه وظیفه اش به عنوان امانت دار رفع مشکل و گرفتاری از مردم باشد چه جوابی برای خدا و پیغمبر و شهدا دارند؟ سعیدی بیان کرد: دیده می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدبخت اعضای شورای شهریست که یک ماده از قانون را مطالعه نکرده است

بدبخت اعضای شورای شهریست که یک ماده از قانون را مطالعه نکرده است