مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-08فرهنگي

آغاز داوری آثار پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد


دبیر پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی از بازبینی آثار ارسالی به جشنواره توسط گروه داوری خبر داد و اظهار کرد: امسال بیش از 110 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و بازبینی آثار با حضور هنرمندان پیشکسوت یزدی و مسئول دفتر تئاتر خیابانی وزارت ارشاد صورت می گیرد.

- ایسنا/یزد دبیر پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی از بازبینی آثار ارسالی به جشنواره توسط گروه داوری خبر داد و اظهار کرد: امسال بیش از 110 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و بازبینی آثار با حضور هنرمندان پیشکسوت یزدی و مسئول دفتر تئاتر خیابانی وزارت ارشاد صورت می گیرد.

محمدصادق کوچک زاده ضمن اعلام این خبر، افزود: تقریبا هنرمندان از تمام استان های کشور در این جشنواره شرکت کرده اند و کیفیت آثار هنرمندان به نسبت کارهایی که در سایر جشنواره هایی مثل مریوان و تهران ارائه شده بود، خوب بوده و در سطح جشنواره ملی است.

ضمن این که به نظر می رسد با توجه به توالی برگزاری این جشنواره و ارتقای کیفیت و کمیت آثار ارسالی، این جشنواره ظرفیت تبدیل شدن به جشنواره بین المللی را دارد.

وی با بیان این که این جشنواره جای خود را در بین جشنواره های تئاتر خیابانی کشور باز کرده است، ادامه داد: با توجه به عنوان جشنواره که چتر زندگی است، موضوعات انتخابی از سوی هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز داوری آثار پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد

آغاز داوری آثار پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد