مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-08سياسي

13 یادمان شهدای استان سمنان در دست ساخت است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه این استان میزبان 157 شهید گمنام است، گفت: 31 یادمان شهدا تاکنون تکمیل و 13 یادمان نیز در دست ساخت است.

- ، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر دوشنبه در نشست هیئت مدیره مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این مرکز با بیان اینکه استان سمنان میزبان 157 شهید گمنام دفاع مقدس است، تاکید کرد: این شهدا در 51 یادمان خاکسپاری شده اند.

وی با بیان اینکه 31 یادمان شهدا در سطح استان سمنان به همت مسئولان و متولیان تکمیل شده است، افزود: 13 یادمان در سطح استان در حال ساخت قرار داشته و هفت یادمان نیز نیاز به مساعدت و همکاری مدیریت برنامه ریزی استان دارد تا شاهد اتمام و تکمیل تمام یادمان های شهدای استان سمنان تا پایان سال جاری باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان نیازمند مساعدت مسئولان برای اتمام عملیاتی عمرانی است، تاکید داشت: این مجموعه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سلامی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان سمنان با جدیت تعهدات خود را برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اجرا کنند، بیان داشت: این مرکز مکانی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان سمنان و از مصوبات سفر سال 85 رهبر معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 یادمان شهدای استان سمنان در دست ساخت است

13 یادمان شهدای استان سمنان در دست ساخت است