مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-08سياسي

اسوه اخلاق دینی و پزشکی«دکتر سلطانی» از دنیای فانی به سرای جاوید سفر کرد


برای کسی که که سالها در بهداری و مسؤولیت بیمارستان های شیراز و موسسات خیریه  و سازمان نظام پزشکی خدمت به نظام سلامت و نیازمندان کرد،محله محروم سعدی را به عنوان مطب انتخاب نمود و در مسیر گمنامی به سرای جاوید سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،دکتر محمود نجابت، استاد دانشکده  پزشکی شیراز پس ااز فوت دکتر سلطانی نوشت : به لحاظ ارتباط  و دوستی با مرحوم والد از کودکی  با زنده یاد دکتر علی محمد سلطانی آشنا بودم،وی پرورش یافته  در یک  خانواده اصیل  شیرازی بود که شهید غلامرضا سلطانی برادر ایشان را در کسوت فرمانده گردان در عملیات فتح المبین  تقدیم به انقلاب اسلامی کرد.

شخصیت متدین و با اخلاقی که مظهر دینداری، معنویت، حب اهل بیت، صفا  و مهربانی،  پایداری و ایستادگی در زندگی بود.

 مرحوم دکتر سلطانی که ازجمله مبارزان دوره ستم شاهی بود و به همین خاطر از دوره تخصص داخلی در دانشکده پزشکی به دستور عوامل ساواک شاهنشاهی اخراج شد اما خدمت به بیماران بویژه محرومین را هیچ گاه از یاد نبرد.

  برای ایشان که سالها در بهداری و مسؤولیت بیمارستان های شیراز و موسسات خیریه  و سازمان نظام پزشکی خدمت به نظام سلامت و نیازمندان کرد چیزی بالاتر و مهمتر از رضایت الهی و خشنودی اهل بیت وجود نداشت که این مطلب در همه لحظات حیات این بزرگمرد آشکار بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسوه اخلاق دینی و پزشکی«دکتر سلطانی» از دنیای فانی به سرای جاوید سفر کرد

اسوه اخلاق دینی و پزشکی«دکتر سلطانی» از دنیای فانی به سرای جاوید سفر کرد