مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-08سياسي

جهاددانشگاهی نمونه ی نهادهای چابک با فعالیت های اثربخش است


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: جهادانشگاهی نمونه ی نهادهای چابک با فعالیت های فاخر و اثربخش است.

- ایسنا/ایلام سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: جهادانشگاهی نمونه ی نهادهای چابک با فعالیت های فاخر و اثربخش است.

دکتر صیدمهدی ویسه در دیدار معاون فرهنگی جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی از جمله نهادهای چابک و پربازده است که تاکنون منشاء خدمات فراوان و کارهای فاخری در حوزه فرهنگی بوده است.

وی با بیان اینکه معتقدم فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باید مکمل هم باشند ، تاکید کرد: در این مسیر با تمام امکانات آماده مشارکت و هم افزایی با جهاددانشگاهی استان هستیم.

محسن ملکی ، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام نیز با تبریک انتصاب دکتر ویسه به عنوان سرپرست معاون فرهنگی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و هم افزایی بتوانیم فعالیت های فاخری را با حضور دانشجویان داشته باشیم.

وی برگزاری مرحله ی استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه ایلام را در روزهای آینده را نقطه ی شروع امیدوارکننده ای برای هم افزایی بیشتر جهاددانشگاهی و دانشگاه ایلام عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری دانشگاه ایلام شاهد ایجاد شبکه های دانشجویی برای انجام فعالیت های فاخر اثربخش در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نمونه ی نهادهای چابک با فعالیت های اثربخش است

جهاددانشگاهی نمونه ی نهادهای چابک با فعالیت های اثربخش است