مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-08اقتصادي

97 درصد پروژه های مسکن مهر استان اردبیل تحویل متقاضیان شد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر بیش از تعداد 12 هزار و 500 واحد مسکن در استان اردبیل 12 هزار و 200 واحد به خریداران تحویل داده شده است.

- ، بهروز رحیم زاده ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان نمین اظهار کرد: ساخت مسکن یکی از مهمترین برنامه های هر دولتی برای توسعه رفاه اجتماعی و خانه دار کردن قشر ضعیف و متوسط است که هر کدام به نوبه خود و با تدابیر خاصی، این اقدام را پایه ریزی کرده و ادامه می دهند.

وی با اعلام تحویل بیش از 97 درصدی واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل به مالکین، افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر بیش از تعداد 12 هزار و 500 واحد مسکن در استان اردبیل 12 هزار و 200 واحد به خریداران تحویل داده شده است.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تاکید بر اینکه به دنبال حل و فصل و تحویل کامل پروژه مسکن مهر هستیم گفت: نزدیک به تعداد 300 واحد مسکن مهر در استان اردبیل که اکثراً با پیشرفت ساختمانی 90 درصدی به سر می برند هنوز به دست مالکین واگذار نشده است.

بهروز رحیم زاده در توضیح مسائل و مشکلات واحدهای باقی مانده در طرح مسکن مهر گفت: مشکلات پیمانکاری، سو مدیریت و مسائل حقوقی و قضایی از عمده مشکلات عدم تحویل این واحدها به شمار می روند که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد پروژه های مسکن مهر استان اردبیل تحویل متقاضیان شد

97 درصد پروژه های مسکن مهر استان اردبیل تحویل متقاضیان شد