مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-08اقتصادي

قوانین ملی برای استان محروم خراسان شمالی باید منعطف باشد


دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه این استان محروم است، گفت: برخی قوانین ملی با شرایط تولیدکنندگان خراسان شمالی سازگار نیست لذا قوانین باید منعطف باشد.

- ، سعیدپور آبادی ظهر دوشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسه پیشین این شورا ایجاد ساز و کار راه اندازی بازارچه مرزی بود که در این راستا با بسیج اصناف و مرزنشینان نشست های برگزار شد و موضوع در حال پیگیری است.

رییس اتاق بازرگانی بجنورد ادامه داد: بازارچه مرزی باید از طریق ملی و مسئولان ارشد پیگیری شود تا به نتیجه مناسب برسد.

وی در ادامه به برخی مشکلات واحدهای صنعتی اشاره داشت و افزود: پس از پیگیری های فراوان وثیقه هایی که اداره برق از واحدهای تولیدی می گرفت حذف شد و اینک تنها مبالغ هزینه ای پرداخت خواهد می شود.

پورآبادی در خصوص مشکل پسماند برخی واحدهای تولیدی اسفراین بیان داشت: محلی برای دفن پسماندها و زباله های این واحدها از سوی محیط زیست تعبیه نشده و این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون واحدهای تولیدی مجبورند در محل های پسماند شهری زباله های خود را دفن کنند که به این خاطر مراجع قضایی این واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین ملی برای استان محروم خراسان شمالی باید منعطف باشد

قوانین ملی برای استان محروم خراسان شمالی باید منعطف باشد