مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-08اجتماعي

اجرای بیش از 20 پروژه شاخص شهری در نقاط مختلف مشهد


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای بیش از 20 پروژه شاخص عمرانی در نقاط مختلف مشهد و بهره برداری بخش اول فاز دوم بوستان خطی چهل بازه خبر داد.

- خلیل الله کاظمی با اشاره به اینکه این پروژه های عمرانی به غیر از احتساب پروژه های حمل و نقل(قطار شهری) است، گفت: در حال حاضر ساخت پنج تقاطع غیرهمسطح در حوزه عمرانی با هدف اتصال رینگ پیرامونی شهر به مرکز و اتصال حاشیه به مرکز شهر در حال اجراست.

وی افزود: این تقاطع ها شامل تقاطع های غیرهمسطح خلیج فارس، شهید هریری، آزادگان، مصلی، پیامبر اعظم(ص) و زیرگذر دور برگردان آزادی به جانباز است که بخشی زیادی از آن تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: در کنار احداث تقاطع های غیرهمسطح پروژه های بازپیرایی و احداث باغ صخره ای بوستان وکیل آباد، طرح توسعه بوستان خورشید، رودپارک و چند پروژه دیگر نیز در حال اجراست.

کاظمی تصریح کرد: احداث پارکینگ هوشمند هشت آباد اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 80 درصدی است و تا پایان سال جاری آماده بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: پروژه های احداث مسیرهای دوچرخه، پیاده روسازی معابر و کانال های جمع آوری آب های سطحی شهر از دیگر پروژه های در حال اجراست که اکثر آن تا پایان سال به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 20 پروژه شاخص شهری در نقاط مختلف مشهد

اجرای بیش از 20 پروژه شاخص شهری در نقاط مختلف مشهد