مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-08اقتصادي

محیط زیست خراسان شمالی برای ساماندهی زباله های صنعتی اقدام کند


معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی مدیریت پسماند صنعتی را بر عهده محیط زیست دانست و گفت: محیط زیست باید محلی برای دفن زباله های صنعتی مشخص کرده و زیرساخت ها را فراهم کند.

- ، محمود قنبری ظهر دو شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت زباله های صنعتی بر عهده سازمان محیط زیست است لذا این نهاد طبق قوانین و چهار چوب های خود باید تصمیم گرفته و نظارت کند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به آسیب زایی زباله های صنتعتی، گفت: محیط زیست باید محلی برای دفن زباله های صنعتی استان مشخص کرده و زیرساخت ها را فراهم کند.

وی افزود: این سازمان موظف است تا جلسه بعدی مدت زمان اجرای این طرح را اعلام کند و در صورت کمبود بودجه نامه ای تنظیم کرده تا به رییس جمهور ارسال شود.

قنبری تصریح کرد: تا پیش از ایجاد زیرساخت های مناسب زباله های کم خطر با زباله های شهری دفن شود و مواد پرخطر به مراکز سایر استان ها ارسال گردد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به هزینه بر بودن انتقال پسماندها به سایر استان ها برای واحدهای تولیدی، گفت: نامه ای تنظیم شده و در آن وام بلاعوض برای این واحدها از سوی سطح ملی درخواست شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست خراسان شمالی برای ساماندهی زباله های صنعتی اقدام کند

محیط زیست خراسان شمالی برای ساماندهی زباله های صنعتی اقدام کند