مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-08بين الملل

خط و نشان میانجی یهودی مذاکرات ترسیم مرزی میان بیروت و تل آویو


میانجی آمریکایی در مذاکرات ترسیم مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی گفته است، اگر تا انتخابات لبنان توافقی در این پرونده صورت نگیرد، از آن کنار می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آموس هوچشتاین مشاور ارشد امنیت جهانی انرژی در وزارت خارجه آمریکا که به عنوان میانجی جدید مذاکرات ترسیم مرزی میان به نقل از مقامات این رژیم مدعی شد، هوچشتاین در مذاکرات مذکور به اسراییلی ها گفته که اگر تا قبل از انتخابات لبنان (فروردین 1401) توافقی در این زمینه رخ ندهد از این پرونده کنار می کشد.

شبکه المیادین در گزارشی به تابعیت هوچشتاین پرداخت و نوشت، بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، وی در اسراییل متولد و بزرگ شده و والدین وی از یهودیان مهاجر آمریکا بوده اند.

در ادامه این گزارش آمده، هوچشتاین از سال 1992 تا 1995 در ارتش رژیم صهیونیستی بوده و پس از پایان خدمت، به آمریکا منتقل شده است.

المیادین افزود، وزارت خارجه آمریکا در پیشینه ای که در وب سایت خود برای هوچشتاین قرار داده هیچ اشاره ای به محل تولد یا خدمت نظامی وی نکرده است.

هوچشتاین از افراد نزدیک به جو بایدن رییس جمهور آمریکا است و معاون وی بوده است.

در ادامه گزارش مذکور آمده، از نظر کارشناسان اینکه یک شخص طرفدار رژیم صهیونیستی به عنوان میانجی مذاکرات ترسیم مرزی تعیین شود، مشکوک است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان میانجی یهودی مذاکرات ترسیم مرزی میان بیروت و تل آویو

خط و نشان میانجی یهودی مذاکرات ترسیم مرزی میان بیروت و تل آویو