مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-08بين الملل

سفیر ایران در ونزوئلا: آمریکا بپذیرد چه کسی مقصر وضع فعلی توافق هسته ای است


سفیر کشورمان در ونزوئلا در صفحه توییترش به سه موضوع اشاره کرد که آمریکا باید آن ها را برای بازگشت به توافق هسته ای در نظر گرفته و انجام دهد.

- سفیر کشورمان در ونزوئلا در صفحه توییترش به سه موضوع اشاره کرد که آمریکا باید آن ها را برای بازگشت به توافق هسته ای در نظر گرفته و انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت سلطانی سفیر ایران در ونزوئلا در صفحه توییترش درباره بازگشت آمریکا به توافق هسته ای نوشت: آمریکا دیگر عضوی از توافق هسته ای ایران نیست و برای این که به توافق بازگردد، باید بپذیرد چه کسی مقصر وضع موجود است، تمامی تحریم ها را یک باره لغو کند و اطمینان دهد دولت بعدی[آمریکا] مانند ترامپ از توافق خارج نخواهد شد.

اظهارات سفیر کشورمان در کاراکاس در پی این مطرح می شود که مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین که شش دور آن میان ایران و کشورهای عضو توافق هسته ای و با حضور هیات آمریکا در محل مذاکرات تا ماه ژوئن[خرداد] برگزار شده بود، پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران به تعویق افتاد.

دولت جدید ایران اخیرا پس از بررسی نتایج شش دور قبلی مذاکرات، اعلام کرده که دور هفتم مذاکرات 29 نوامبر[8 آذر] از سرگرفته خواهد شد.

ایران تاکید کرده است هدف آن از این مذاکرات لغو تحریم های آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در ونزوئلا: آمریکا بپذیرد چه کسی مقصر وضع فعلی توافق هسته ای است

سفیر ایران در ونزوئلا: آمریکا بپذیرد چه کسی مقصر وضع فعلی توافق هسته ای است