مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-08پزشكي

آیین پایانی رویداد ایده گاه در بندرعباس برگزار شد


صبح امروز رویداد ایده گاه با موضوع بهداشت و درمان به همت خانه نارنجی و مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان و با همکاری مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در محل سالن کنفرانس پارک علم و فناوری هرمزگان برگزارشد.

- کارشناس امور موسسات پارک علم و فناوری هرمزگان با قدردانی از ایده پردازان و راهیابیشان به آیین پایانی رویداد ایده گاه با موضوع بهداشت و درمان، عنوان کرد: علی رغم این که در این رویداد نفرات برتر تنها نفرات اول تا سوم مسابقات برگزیده خواهند شد اما آنچه که اهمیت دارد این است که پس از اتمام این رویداد تداوم فعالیت و تلاش ایده ها و ایده پردازان و ورود به بازار حقیقی صورت گیرد.

ندا بهمنی ادامه داد: بسیاری از شرکت های مستقر که اکنون به جایگاه خوبی رسیده اند نیز روزی این مراحل را طی کرده و گاها حتی بارها و بارها باشکست مواجه شده اند اما هربار با کسب تجربه های بیشتر و اعمال تغییرات در قسمت های مختلف ایده توانسته اند کسب و کار خود را وارد بازار کرده و ره موفقیت دست یابند.

وی با بیان این که آنچه که از اهمیت برخوردار است صرفا کسب رتبه های اول تا سوم دراین رویداد نیست بلکه شکوفایی ایده های بسیارخوب و کاربردی است که بتواند در آینده به بهداشت و درمان استان کمک کند، اظهارکرد: شناسایی صحیح رقبا، ساخت نمونه اولیه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پایانی رویداد ایده گاه در بندرعباس برگزار شد

آیین پایانی رویداد ایده گاه در بندرعباس برگزار شد