مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-08سياسي

لزوم برنامه ریزی دستگاه های اجرایی برای میزبانی شایسته از زائران نوروزی


تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای خدمت رسانی شایسته به زائران در نوروز 1401 تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای خدمت رسانی شایسته به زائران در نوروز 1401 تأکید کرد.

حجت الاسلام احمد مروی در جلسه مشورتی خدمات سفر نوروز 1401 استان خراسان رضوی که با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان ارشد دستگاه های اجرایی استان و شهر مشهد به میزبانی آستان قدس رضوی در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، بر لزوم آمادگی کامل تمام دستگاه های اجرایی استان برای میزبانی از حضور حداکثری زائران تأکید و اظهار کرد: به واسطه شیوع ویروس کرونا تقریبا دو سال است که زیارت حضرت رضا(ع) با محدودیت هایی مواجه بوده است و مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی دو عید نوروز از توفیق حضور در حرم مطهر حضرت رضا(ع) محروم بوده اند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی افول شیوع کرونا با واکسیناسیون عمومی و بهبود شرایط بهداشتی، دستگاه های اجرایی استان باید پیش بینی حضور گسترده زائران در مشهد مقدس را برای نوروز 1401 داشته باشند.

مروی با بیان اینکه آستان قدس برای میزبانی شایسته از زائران نیازمند همکاری تمام بخش های استان است، تصریح کرد: با توجه به گرانی سفر به عت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی دستگاه های اجرایی برای میزبانی شایسته از زائران نوروزی

لزوم برنامه ریزی دستگاه های اجرایی برای میزبانی شایسته از زائران نوروزی