مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-08اجتماعي

اجرا شدن طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه در کرمانشاه از 22آبان ماه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرا شدن طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه در کرمانشاه از 22 آبان ماه سال جاری خبر داد.

- اظهار کرد: در طرح زوج و فرد تردد دارندگان وسایل نقلیه دارای پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد هفته می توانند در محدوده های تعیین شده تردد داشته باشند.

وی با اشاره به محدوده اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه، افزود: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح زوج و فرد وسایل نقلیه شخصی از تاریخ 22 آبان ماه سال جاری از ساعت 15 الی 20 در شهر کرمانشاه اجرا می شود.

حیدری خاطر نشان کرد: به منظور آگاهی مردم کرمانشاه برای اجرای طرح زوج و فرد بنرهای اطلاع رسانی در ورودی مسیرهای اجرای طرح زوج و فرد نصب می شود.

وی با اشاره به جریمه ورود به طرح زوج و فرد در کرمانشاه، خاطر نشان کرد: جریمه ورود به طرح زوج و فرد را یک میلیون ریال بوده و این طرح شامل خودروها و موتورسیکلت های شخصی می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اضافه کرد: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها و اتوبوس های خط واحد از طرح زوج و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا شدن طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه در کرمانشاه از 22آبان ماه

اجرا شدن طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه در کرمانشاه از 22آبان ماه