مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-08اقتصادي

سرمایه گذاری سنگین انگلیس برای هوش مصنوعی


ه تازگی یک بسته جدید 34 میلیون پوندی جهت تامین مالی 2000 بورسیه تحصیلی برای دوره های تبدیل کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و علوم داده برای دانشجویان محروم اعلام کرده است.

- اروپا با وجود اینکه در زمینه تحقیقات هوش مصنوعی حرف اول را می زند اما وقتی سخن از کاربردهای این فناوری در عرصه های صنعتی به میان می آید، نام اروپا بعد از آمریکا و چین قرار می گیرد.

به این منظور، پروژه جدید افق 2020 به دنبال کاهش و حذف این شکاف بین تحقیقات هوش مصنوعی و کاربردهای آن در صنایع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: سیستم های حیاتی ایمنی هوش مشترک(CISC) در قالب این پروژه، بورسیه های تحصیلی را با رویکرد هوش مصنوعی انسان محور اتحادیه اروپا در سطح بالایی به 14 دانشمند در کلاس جهانی ارائه می دهد و مجموعه ای از مهارت های میان رشته ای را برای توسعه سیستم های اطلاعاتی مشترک و ارتباط تحقیقات با کاربردهای صنعتی ایجاد می کند.

درحال حاضر، بسیاری از فناوری های روز دنیا با استفاده از هوش مصنوعی کار می کنند و نبود این فناوری سرعت انجام و پیشبرد بسیاری از کارها را با کندی مواجه کرده است.

زمان بندی 9 ساله تا ابرقدرتی در هوش مصنوعی در یک دهه آینده، هوش مصنوعی در آستانه ایجاد یک اثر دگرگون کننده در حوزه تجاری و اجتماعی است و ملت های دنیا خواستار آن هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری سنگین انگلیس برای هوش مصنوعی

سرمایه گذاری سنگین انگلیس برای هوش مصنوعی