مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-08سياسي

از دست مفسدین اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از به ثمر نشستن تلاش های دستگاه قضایی استان در باز پس گیری اموال بیت المال از محکومین پرونده فساد اقتصادی یکی از شهرستان های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسن نگین تاجی با تأکید بر اهمیت صیانت از بیت المال، اظهار داشت : بیت المال، در نظام اقتصادی اسلام، از جایگاهی ویژه برخوردار است.

مقصود از بیت المال، تأمین اهدافی بلند در حرکت تکاملی انسان به سوی سعادت و معنویّت و قرب الهی است، لذا خیانت و غارت بیت المال نیز، افزون بر حرمت تکلیفی و عذاب قیامت، آثار وضعی ویژه ای در همین دنیا دارد.

قاضی القضات استان در تشریح برخی اقدامات مجرمانه محکومان این پرونده فساد کلان اقتصادی گفت: شش نفر از محکومان این پرونده، ترکیبی از کارمند بانک تجارت و سایر افراد خارج از مجموعه بانکی بودند با تشکیل شبکه فساد، مبادرت به اختلاس بیت المال و نیز تحصیل اموال از طریق نامشروع کردند.

 نگین تاجی بیان کرد: دستگاه قضایی استان پس از قطعیت حکم، نسبت به اجرای رأی صادره عمل نموده و با اهتمام ویژه نسبت به بخش مهمتر رای مذکور، یعنی استرداد اموال نامشروع این محکومان اقدام و تمامی اموال را به نحو دقیق شناسایی، توقیف و مسترد نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دست مفسدین اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد

از دست مفسدین اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد