مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 14:302021-11-08اجتماعي

مشکل مدارس سنگی در آموزش و پرورش/ هزینه ساخت مدرسه 10 برابر شده است


معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع مدرسه سازی همچنان توجه ویژه دولت را می طلبد و وجود مدارس سنگی یکی از معضلات بزرگ این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در  بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور که در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: مایه مباهات است در جهانی که به تعبیر حضرت حافظ چون غنچه پرپر از فروبستگی است در جمعی حاضر شده ایم که مانند باد بهاری گره گشا هستند و از بین همه کارهای خیر دل در گروی مدرسه سازی دارند.

وی با بیان اینکه دایره کار خیر بسیار گسترده است، افزود: خیرین کسانی هستند که می کوشند آلام مردم را کم کنند و رنج مردم را برطرف کنند و زندگی بهتری برای مردم رقم بزنند و این جزو ناب ترین حقایق ایمان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه در میان همه کارهای خیر، مدرسه سازی متمایز است، اظهار داشت: چون مدرسه جایگاه متمایزی دارد چرا که از مدرسه، آینده یک سرزمین ساخته می شود و خیرین به عنوان معماران عطوفت و مهربانی که امروز به پاس تکریم و بزرگداشتشان جمع شده ایم به نسل امروز و فردا آموخته اند که بخشنده بودن بیش از آن که تمکن مالی بخواهد، قلبی بزرگ و دل عاشق می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مدارس سنگی در آموزش و پرورش/ هزینه ساخت مدرسه 10 برابر شده است

مشکل مدارس سنگی در آموزش و پرورش/ هزینه ساخت مدرسه 10 برابر شده است