مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 15:002021-11-08اقتصادي

اقدام بی سابقه دادگستری فارس در رفع تصرف اراضی ملی


معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس از اقدام بی سابقه در رفع تصرف اراضی ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در قلات و رفع تصرف 150 هکتار اراضی ملی خبر داد.

علی فاتحی با اشاره به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ باغات، گفت: در اجرای این تبصره در شش ماهه اول امسال 1300 مورد از جمله باغ شهرهای مناطق صدرا، دوکوهک، سیاخ دارنگون، داریون، کودیان، هماشهر و.

را داشتیم که شاهد ده درصدی افرایش اجرا بودیم، به طور مثال 150 هکتار از ساخت و سازهای غیرمجاز در قلات مربوط به تپه سبز که شامل 750 قطعه بود، تخریب شدند.

  این مقام قضایی بیان کرد: با پیگیری و حمایت های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس طی اقدامی بی سابقه در نیمه اول امسال در فارس یک میلیون و 365 هزار مترمربع از اراضی دولتی که احکام قطعی داشتند اجرا شده و 850 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی و 95 هکتار در مناطق چهارگانه رفع تصرف شده اند، که بیشترین میزان آنها در شهرستانهای شیراز، فسا، جهرم و مرودشت بوده است.

وی اظهار داشت: رسانه ها باید با آگاهی بخشی، مردم را از عواقب تغییر کاربردی اراضی ها آگاه سازند تا آنها بدانند انجام تغییر کاربری و ساخت و ساز بدون مجوز، اقدامی مجرمانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام بی سابقه دادگستری فارس در رفع تصرف اراضی ملی

اقدام بی سابقه دادگستری فارس در رفع تصرف اراضی ملی