مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-08اقتصادي

زیست بوم کارآفرینی در مازندران تقویت شود


سرپرست تعاون مازندران با اشاره به برنامه های هفته جهانی کارآفرینی در استان، اشتغال زایی را از جمله پیامدهای اقتصادی کارآفرینی ذکر کرد و گفت: - زیست بوم کارآفرینی باید تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باقری عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه های هفته کارآفرینی که از تاریخ 17 الی 23 آبان برگزار می شود، اظهار کرد: هر ساله این هفته با برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی گرامی داشته می شود.

وی بیان کرد: هفته جهانی کارآفرینی در هر سال فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ و روحیه کارآفرینی در میان قشرهای مختلف جامعه به ویژه فعالان اقتصادی و دانشجویان و نخبگان را فراهم می آورد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران روزهای رویداد هفت جهانی کارآفرینی را کارآفرینی، تولید و اشتغال پایدار، کارآفرینی، مانع زدایی و مبارزه با فساد، کارآفرینی و فناوری های نوین، کارآفرینی و زنان، کارآفرینی اجتماعی، نهادها، بنیادها و شبکه های کارآفرینی کارآفرینی، آموزش و مشاوره برشمرد.

باقری یکی از مهمترین اهداف گرامیداشت این هفته را تقویت زیست بوم کارآفرینی از طریق بالا بردن گرایش های کارآفرینانه در بین افراد جامعه به ویژه جوانان دانست و افزود: انتظار دانشجویان و مخاطبین مراکز رشد و سایر نهادهایی که در حوزه کارآفرینی برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم کارآفرینی در مازندران تقویت شود

زیست بوم کارآفرینی در مازندران تقویت شود