مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-08سياسي

شهردار نباید مجری تصمیمات دیگران باشد


عضو شورای شهر قم با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه های دولتی و غیردولتی به جایگاه شوراها و شهرداری ها گفت: شهردار هر شهر باید مدیر واقعی شهر و دهیار نیز مدیر واقعی روستا باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ماشاءالله سعادتمند در نطق پیش از دستور نشست امروز شورای اسلامی شهر قم با گرامیداشت سالروز سیزدهم آبان ماه بیان کرد: سیزده آبان را پشت سر گذاشتیم، اما مبارزه با استکبار جهانی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد، ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا و همچنین عملیات اخیر سبزپوشان سپاه در آزادی نفت سرقتی ایران در دریای عمان و آب های بین المللی، جلوه هایی به یاد ماندنی از اقتدار فرزندان غیور ایران برابر آمریکای پست و زبون بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: همه این موارد بیانگر آن است که قدرت نظامی آمریکایی ها فقط در سطح رسانه ای و تبلیغاتی اعتبار دارد.

وی افزود: تردیدی نیست که عملیات اخیر آزادی نفت سرقتی، جایگاه بین المللی ایران را به شدت ارتقا داده و این پیام را به دیگر کشورهای منطقه داده است که کلید امنیت خود را به دست آمریکایی ها ندهند.

وی سپس به انتخابات خرداد 1400 توجه داد و گفت: نتیجه این انتخابات، بارقه ای از امید را در دل مردم ایجاد کرد، بویژه آنکه پیش از این انتخابات، ناامیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نباید مجری تصمیمات دیگران باشد

شهردار نباید مجری تصمیمات دیگران باشد