مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-08سياسي

قوانین کافی برای برخورد با جرائم فرهنگی وجود ندارد


دادستان قم وظیفه دستگاه قضایی را حمایت از مجموعه هایی که در مقوله های فرهنگی ورود داشته باشند دانست و گفت: متأسفانه قوانین کافی برای برخورد با جرائم فرهنگی نداریم و بد حجابی را در ذیل جریحه دار کردن عفت عمومی جرم انگاری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان قم امروز در نشست ستاد عالی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت های قرارگاه 19 دی باید نتیجه محور باشند نه فعالیت محور، اظهار کرد: اثر اقدامات ما باید ماندگار باشد و باید پیگیری کنیم که آیا نتیجه اقدامات ما باعث کم شدن ناهنجاری ها شده است یا خیر و گزارش های ما باید برای مردم محسوس و پذیرفتنی باشد.

وی با بیان اینکه افرادی که خودشان باید پاسخگو باشند در فضای مجازی به سمت مطالبه گری رفته اند، افزود: باید وظایف تقسیم بندی شود و هر دستگاه متولی یک امر باشد و اینطور نشود که چند دستگاه وظیفه نظارت را بر عهده داشته باشند.

دادستان قم وظیفه دستگاه قضایی را حمایت از مجموعه هایی که در مقوله های فرهنگی ورود داشته باشند دانست و گفت: این امر با تشکیل قرارگاهی در دادسرا پیگیری می شود و تمام ظرفیت دستگاه قضا را در حمایت از مجموعه هایی که کار فرهنگی انجام می دهند به کار گرفته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین کافی برای برخورد با جرائم فرهنگی وجود ندارد

قوانین کافی برای برخورد با جرائم فرهنگی وجود ندارد