مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 16:052021-11-08سياسي

برخی از دستگاه های فرهنگی الزامات قانونی را رعایت نمی کنند


فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه برخی از دستگاه های متولی مبارزه با فرهنگ بدحجابی الزامات قانونی را رعایت نمی کنند، گفت: امیدواریم با حضور استاندار جدید در قم شاهد تحول و رفع این مشکلات باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمود میرفیضی امروز در نشست ستاد عالی امر به معروف نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه مسئولیت کمیته رصد در قرارگاه 19 دی بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: رصد ما نشان می دهد نبود شرایط ازدواج، تضعیف بنیاد خانواده، اختلاط فرهنگی، نبود آگاهی و نداشتن تحصیلات و هجمه دشمن به نسل جوان از عوامل بدحجابی هستند و ما امروز شاهد افزایش بد حجابی در میان بومیان و توزیع یکپارچه این فرهنگ در سطح شهر قم هستیم.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه های متولی مبارزه با فرهنگ بدحجابی همسو نیستند و الزامات قانونی را رعایت نمی کنند، گفت: امیدواریم با حضور استاندار جدید در قم شاهد تحول و رفع مشکلات باشیم، البته که قوانین و مقررات موجود هم بازدارندگی کافی را ندارند و هزینه جرم پایین است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به ورود افراد با سن پایین در فضای مجازی و مشکلات فرهنگی فراوان این فضا گفت: متأسفانه فعالیت های جبهه دشمن بیشتر از ما است و در جبهه خودی هم افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از دستگاه های فرهنگی الزامات قانونی را رعایت نمی کنند

برخی از دستگاه های فرهنگی الزامات قانونی را رعایت نمی کنند