مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-08ورزشي

کاهش ناهنجاری ها در بوستان های قم با مشارکت بسیجیان


دبیر قرارگاه 19 دی استان قم با بیان اینکه برخی از بوستان ها وضعیت خوبی ندارند، گفت: کارگروهی ویژه برای گسترش برنامه های فرهنگی در بوستان های قم تشکیل داده ایم و حضور نیروهای انقلابی و بسیجی نیز می تواند به سالم سازی فضای بوستان ها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست ستاد عالی امر به معروف و نهی از منکر استان قم به ریاست آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل دادگستری استان قم، دادستان قم، فرمانده انجام گرفته است که نتیجه آن افزایی و تعامل همه دستگاه های فعال در استان است.

وی افزود: محورهای عملیاتی که قرار شد قرارگاه در آن محورها کار کند عبارت از اماکن پرتردد، اماکن خاص مانند آرایشگاه ها و سالن های ورزشی، اقشار مستعد آسیب به خصوص دانش آموزان و دانشجوها، خانواده ها، افراد آسیب دیده، نما و منظر شهری، بقاع متبرکه و ادارات و دستگاه های دولتی هستند.

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به فعالیت کمیته اقدامات سلبی در قرارگاه 19 دی برای بحث عفاف و حجاب، گفت: کارگروه های زیر مجموعه کمیته اقدامات سلبی عبارت از کارگروه تذکر لسانی و فعالیت های ایجابی و ترویجی، اصناف، اماکن ورزشی، بوستان ها، آموزش و سبک زندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ناهنجاری ها در بوستان های قم با مشارکت بسیجیان

کاهش ناهنجاری ها در بوستان های قم با مشارکت بسیجیان