مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-08سياسي

رییس دفتر رییس جمهور: دولت به هیچ عنوان فساد و تبعیض را بر نمی تابد


غلامحسین اسماعیلی با اشاره به اهتمام ویژه دولت به فسادستیزی، گفت: دولت به هیچ عنوان فساد را برنمی تابد و بر این باور است که نباید اجازه بروز فساد داده شود و فساد باید از سرمنشأ آن خشکانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور با حضور رییس دفتر رییس جمهور برگزار شد.

غلامحسین اسماعیلی در مراسم تکریم سید محسن صادقی و معارفه حجت الاسلام حسن درویشیان با تشکر از تلاش های انجام شده، به تدوین منشور 12 ماده ای رییس جمهور امضاء نکرد.

اسماعیلی افزود: در دولت سیزدهم ضمن ابلاغ حکم رییس دفتر بازرسی ویژه توسط رییس جمهور  چندین اقدام دیگر از جمله نمایندگی ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد و اجرای اصل 127 قانون اساسی هم به ماموریت های رییس این دفتر اضافه شده و همه این موارد از پشتوانه مصوبه هیات وزیران نیز برخوردار است.

وی با تجلیل از عزم و اراده قوی و روحیه جهادی حجت الاسلام درویشیان، گفت: امروز شخصیتی صاحب علم و تجربه و انگیزه به عنوان ریاست دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور انتخاب شده است و می توانیم شاهد اقدامات مفیدی در این حوزه باشیم.

رییس دفتر رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گفتمان و رویکردهای اصلی دولت سیزدهم، گفت: این دولت، شعار مردمی بودن را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر رییس جمهور: دولت به هیچ عنوان فساد و تبعیض را بر نمی تابد

رییس دفتر رییس جمهور: دولت به هیچ عنوان فساد و تبعیض را بر نمی تابد