مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 17:402021-11-08اقتصادي

سکوت فرمانداری رودبار و مشکلات 155 خانوار مسکن مهر رستم آباد


پروژه مسکن مهر بخش رستم آباد دارای 155 خانوار است ولی این تعداد خانوار با گذشت چندی سال با مشکلات عدیده مواجه بوده و فرماندار رودبار تاکنون هیچ پاسخی به خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر رستم آباد نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، در دولت هشتم و در راستای حل مشکل مسکن بسیاری از زوج های جوان طرحی با عنوان ساخت مسکن و مهر در دستور کار قرار گرفت که بر اساس آن متقاضیان با پرداخت مبلغی صاحب خانه می شدند.

این طرح عظیم مورد استقبال  متقاضیان قرار گرفته و پس از استقبال مردم، مسؤولان وقت در استان گیلان پس از جانمایی مراحل ساخت مسکن مهر در شهرستان های مختلف گیلان را آغاز کردند ولی عدم برنامه ریزی درست مسؤولان و تداوم آن در دولت های بعدی منجر به بروز و ظهور مشکلات عدیده برای ساکنین مسکن مهر رستم آباد شد.

 پروژه مسکن مهر بخش رستم آباد این شهرستان در زمینی به مساحت 2.

6 هکتار برای احداث 256 واحد ، 155 خانوار به صورت 232 بلوک هشت واحدی در سه طبقه احداث شده است ولی کماکان با گذشت چندین سال از آغاز ساخت آن با مشکلاتی مواجه است.

    آب آشامیدنی و نبود امکانات رفاهی مشکل اصلی مسکن مهر رستم آباد به گفته یکی از اهالی مسکن مهر رستم آباد، اهالی این محل با مشکلاتی عدیده ای در حوزه های مختلف رو به رو بوده و با گذشت چندین سال از ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت فرمانداری رودبار و مشکلات 155 خانوار مسکن مهر رستم آباد

سکوت فرمانداری رودبار و مشکلات 155 خانوار مسکن مهر رستم آباد