مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 18:402021-11-08اقتصادي

بانکهای استان مرکزی در ارائه وام مسکن روستایی اعمال سلیقه می کنند


تعدادی از بانک های استان مرکزی در ارائه وام مسکن روستایی اعمال سلیقه می کنند، اگر این روند ادامه یابد اسامی این بانکها را اعلام می کنم.

- ، اکبر نیکزاد عصر دوشنبه در حاشیه سفر به شهرستان شازند در جمع خبرنگاران با اشاره به تسهیلات مسکن روستایی اظهار کرد: برای افراد زیر پوشش هم وام تکمیلی و هم مقداری تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای افرادی که زیرپوشش نیستند نیز تنها وام تکمیلی در نظر گرفته شد که ان شاءالله بتوانند واحدهای مسکونی خود را تکمیل کنند.

رییس بنیاد مسکن کشور با اشاره به مشکل روستاییان برای ضمانت، تصریح کرد: این مشکلی است که خود بانک ها و استان ها ایجاد می کنند، بخشنامه و مصوبه به قانون می گوید پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن روستایی با سفته زنجیره ای انجام شود.

نیکزاد ادامه داد: بنده به عنوان خادم مردم در بنیاد مسکن انقلاب اسلام عرض می کنم بانک هایی که ضامن کارمند درخواست می کنند و یا درخواست چک دارند، اعمال سلیقه می کنند، به بانک هایی هم که با سفته زنجیره ای همراهی می کنند خدا قوت می گویم و از بانک هایی که همراهی ندارند خواهش می کنم همراهی کنند.

وی اظهار کرد: چطور می شود وقتی این مردم سرمایه خود را به بانک ها می سپارند عزیز دل بانک ها می شوند، همین مردم وجوه اداره شده دولت جمهوری اسلامی ایران مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکهای استان مرکزی در ارائه وام مسکن روستایی اعمال سلیقه می کنند

بانکهای استان مرکزی در ارائه وام مسکن روستایی اعمال سلیقه می کنند