مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 18:502021-11-08سياسي

خیرخواهی خیرین به تعلیم و تربیت برکت داده است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: خیرخواهی خیرین و نیک اندیشان استان اردبیل به فضاهای آموزشی و تربیتی در این استان برکت داده و تعلیم و تربیت را در مسیر صحیح هدایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان شامگاه دوشنبه در جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل اظهار کرد: با تلاش و همت خیرین آثار مثبت و شایسته ای را در حوزه تعلیم و تربیت و فعالیت های مناسب آموزشی نسل آینده شاهد هستیم و یقین داریم که رحمت خاصه و عامه خداوند متعال بر نیکوکاران، خیرین و انسان های پاکدست نازل می شود.

وی تصریح کرد: آنهایی که با غلبه بر نفس خود همراه با فکر و قلب بزرگ در مسیر خیرخواهی گام برمی دارند نه تنها از برکات الهی بهره مند شده بلکه در سایه کار نیک و ماندگاری همچون مدرسه سازی برای همیشه جاودانه می مانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: خانواده بزرگ ایرانیان در کنار سفره خیرین و نیکوکاران نشسته اند و همواره از نیک اندیشی آنها در عرصه های مختلف متنعم شده اند.

قاسمیان انجام کار خیر را منوط به اراده الهی و مصلحت پروردگار متعال دانست و افزود: آنهایی که گام در مدرسه سازی و امر نیک خیری می گذارند همواره جاودانه بوده و افراد جامعه از آثار حسنات و نیکی های آنها بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرخواهی خیرین به تعلیم و تربیت برکت داده است

خیرخواهی خیرین به تعلیم و تربیت برکت داده است