مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 19:252021-11-08اجتماعي

فعالیت 363 مرکز مداخله بحران بهزیستی در کشور


مدیرکل آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: 363 مرکز مداخله بحران در کشور فعال بوده که خدمات روانشناسی و مددکاری را ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود علیگو روز دوشنبه در بازدید از خانه امن بهزیستی زنجان گفت : خط 123 از جمله این اقدامات بهزیستی است که در تمامی سطح کشور حتی در روستاها امکان پاسخگویی وجود دارد که با کارهای انجام شده امکان پاسخگویی به خط 123 حتی در دورترین نقطه های کشور نیز فراهم شده است.

وی یادآوری کرد: مراکز مداخله بحران بهزیستی در تمام استان های کشور و حتی برخی شهرها فعال بوده و نسبت به خدمت رسانی مبادرت می کند.

مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در زمان حاضر 363 مرکز مداخله بحران در کشور فعال بوده که خدمات روانشناسی و مددکاری را ارائه می کنند، ادامه داد: این مراکز در زمینه خشونت خانگی، کودک آزاری، همسر آزاری، اقدام به خودکشی و تفکر خودکشی و مشاوره های روانشناسی برای افراد خشونتگر ارائه می دهند.

علیگو با بیان اینکه یکی از خدمات دیگر بهزیستی ارائه خدمات سیار اورژانس اجتماعی است، افزود: در این خصوص باخودروهایی آماده سازی شده اقدامات لازم انجام می گیرد و در این میان متاسفانه به دلیل عدم توسعه متوازن، برخی استانهای کشور با کمبود خودرو مواجه هستند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 363 مرکز مداخله بحران بهزیستی در کشور

فعالیت 363 مرکز مداخله بحران بهزیستی در کشور