مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 22:152021-11-08سياسي

آغاز عملیات لایروبی رودخانه «خرم رود» در شهر خرم آباد


معاون عمرانی استانداری لرستان از آغاز عملیات لایروبی رودخانه «خرم رود» در شهر خرم آباد خبر داد.

- ، احمد رضا دالوند شامگاه دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها گفت: در پی بارندگی های چند روز اخیر، روز جمعه با حضور برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان از وضعیت رودخانه شهر خرم آباد بازدید میدانی به عمل آمد که پس از بررسی شرایط، تصمیماتی مبنی بر ساماندهی حریم و بستر خرم رود اتخاذ و ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: بر همین اساس مقرر شد دستگاه های اجرایی استان که تجهیزات و خودروهای مختص لایروبی رودخانه را در اختیار دارند، ظرف یک هفته نسبت به همکاری با شهرداری خرم آباد اقدام کنند.

معاون عمرانی استانداری لرستان در ادامه تصریح کرد: به منظور اثربخشی بیشتر و سرعت عمل در روند ساماندهی رودخانه، هر کدام از دستگاه های اجرایی استان مسئولیت لایروبی محدوده معینی از رودخانه را عهده دار شده و از امروز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

دالوند افزود: علاوه بر لایروبی رودخانه، پاکسازی حریم و بستر خرم رود از زباله ها بخش دیگری از عملیات ساماندهی بوده که امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی، این فرآیند در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

وی یاد آور شد: عملیات ساماندهی خرم رود صرفاً با استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی اجرایی شده و به دلیل هزینه بر بودن و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات لایروبی رودخانه «خرم رود» در شهر خرم آباد

آغاز عملیات لایروبی رودخانه «خرم رود» در شهر خرم آباد