مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 00:052021-11-08بين الملل

وزیرخارجه آلمان با امیرعبداللهیان درباره مذاکرات وین گفتگو کرد


وزیر امور خارجه آلمان با «حسین امیرعبداللهیان»، همتای ایرانی خود گفتگو کرد و وزارت خارجه آلمان در این ارتباط گفت: برلین به دنبال دستیابی به نتیجه مطلوب در مذاکرات وین است.

- ، وزارت امور خارجه آلمان در حساب کاربری خود در توییتر با انتشار پیامی به گفتگوی روز دوشنبه هایکو ماس ، وزیر امور خارجه آلمان با حسین امیرعبداللهیان ، وزیرخارجه ایران پرداخت و گفت: برلین به دنبال دستیابی به نتیجه مطلوب در مذاکرات وین است.

در پیام وزارت امور خارجه آلمان همچنین آمده است: هایکو ماس وزیر امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به صورت تلفنی گفتگو کرد.

موضوع اصلی از سرگیری مذاکرات در وین در پایان ماه جاری بود.

از سوی دیگر، بر اساس اعلام روزنامه گاردین، مذاکره کننده ارشد ایران قرار است در روزهای آتی با مقام های انگلیس دیدار و درباره موضوع برجام با آن ها گفتگو کند.

پتریک وینتور سردبیر بخش دیپلماتیک روزنامه گاردین در این باره اعلام کرد که علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران یازده نوامبر (پنجشنبه هفته جاری) با دیپلمات های ارشد وزارت خارجه انگلیس دیدار خواهد کرد.

سردبیر بخش دیپلماتیک روزنامه گاردین در پیامی توییتری در این خصوص نوشت که گفتگو درباره برجام از محورهای رایزنی میان مقامات انگلیس با معاون سیاسی وزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرخارجه آلمان با امیرعبداللهیان درباره مذاکرات وین گفتگو کرد

وزیرخارجه آلمان با امیرعبداللهیان درباره مذاکرات وین گفتگو کرد