مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 01:002021-11-08بين الملل

حضور 8 کشور در مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان به میزبانی تهران


رییس انجمن کاراته ناشنوایان از حضور 8 کشور در مسابقات جهانی کاراته که اواخر آبان به میزبانی ایران برگزار می شود، خبر داد و گفت: تلاش بر این است که برای نخستین بار روی سکوی جهانی قرار بگیریم.

- رییس انجمن کاراته ناشنوایان از حضور 8 کشور در مسابقات جهانی کاراته که اواخر آبان به میزبانی ایران برگزار می شود، خبر داد و گفت: تلاش بر این است که برای نخستین بار روی سکوی جهانی قرار بگیریم.

محمدرضا فضلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان برای نخستین بار به میزبانی ایران برگزار می شود که برای شرکت در این مسابقات تاکنون حضور 8 کشور اکراین، روسیه، ترکیه، مالزی، تایلند، یونان، امارات و کرواسی در این مسابقات قطعی شده که البته انتظار داریم این تعداد تا روز مسابقه که 30 آبان برگزار می شود، افزایش پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم ایران با چه تعداد ورزشکار در این مسابقات حضور خواهد داشت، گفت: تیم ایران با 25 ورزشکار (14 مرد و 11 زن) در مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان شرکت خواهد کرد که برای آماده سازی ورزشکاران جهت شرکت در این مسابقات تا به امروز 6 مرحله اردو در بخش پسران و 7 مرحله اردو در بخش زنان برگزار شده که امیدوارم با توجه به شرایط میزبانی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 8 کشور در مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان به میزبانی تهران

حضور 8 کشور در مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان به میزبانی تهران