مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 03:052021-11-08فرهنگي

مدیران هم از شرایط اکران بهت زده شده اند/ 60 درصد فیلم ها می سوزند


وحید پاکزاد کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «اشکنه» بیان کرد که در حال حاضر حتی مدیران هم از شرایط اکران بهت زده هستند.

- وحید پاکزاد کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی اشکنه بیان کرد که در حال حاضر حتی مدیران هم از شرایط اکران بهت زده هستند.

وحید پاکزاد کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی اشکنه در گفتگو با متاسفانه در حال حاضر شرایط اکران مناسب نیست و فیلم های زیادی پشت سد اکران باقی مانده اند این شرایط برای فیلم های کودکان و نوجوانان سخت تر است با این حال ما تلاشمان را می کنیم و با دفاتر پخش فیلم صحبت می کنیم تا اشکنه را در یک موقعیت خوب به نمایش بگذاریم در این میان به اکران آنلاین هم فکر می کنیم و احتمالاً آن را به صورت مجازی عرضه کنیم.

به همین ترتیب در نظر داریم قبل از نوروز اشکنه را به نمایش بگذاریم.

گرچه هنوز هم معتقدم وضعیت برای اکران فیلم ها مناسب نیست.

پاکزاد بیان کرد: در حال حاضر چیزی نزدیک به صد فیلم در انتظار اکران هستند تقسیم بندی و دادن زمان مناسب برای اکران آنها کار سختی است ضمن اینکه در این میان فیلم های جدیدی نیز ساخته می شود بنابراین نیاز است با یک مدیریت خوب این موضوع مرتفع شود.

هرچند در طول این سال ها سالن های سینمایی زیادی ساخته شده است اما باز هم نسبت به جمعیت و تعداد فیلم ها، سالن های کمی داریم و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران هم از شرایط اکران بهت زده شده اند/ 60 درصد فیلم ها می سوزند

مدیران هم از شرایط اکران بهت زده شده اند/ 60 درصد فیلم ها می سوزند