مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 04:302021-11-09فرهنگي

فیلم کوتاه فریاد سکوت در اردبیل اکران شد


به همت فیلمساز اردبیلی اکران فیلم کوتاه فریاد سکوت در اردبیل انجام شد.

- خبرنگار مهر ، در مراسمی که شامگاه دوشنبه در اردبیل و با همکاری بنیاد گفتار روان برگزار شد، فیلم فریاد سکوت اثری از هنرمند اردبیلی اتابک وثوقی با موضوع بررسی لکنت زبان در کودکان، نوجوانان و جوانان با استقبال علاقه مندان روبه رو شد.

فیلمساز و تولیدکننده این فیلم اظهار کرد: یک درصد در گروه سنی بزرگسالان و 8 تا 11 درصد کودکان دچار لکنت هستند و این افراد به رغم توانمندی های بالا در حوزه های مختلف نمی توانند در سطح شایستگی خود جایگاهی را به دست آورند.

اتابک وثوقی تصریح کرد: این فیلم بر اساس تجربه 20 ساله تصویرسازی شده و با توجه به تجربه و تخصص در این حوزه سعی کردیم تا این اثر هنری را در مدت 3 ماه تولید و آماده اکران کنیم.

وی گفت: در تولید این اثر در کنار بهره مندی از همکاری انجمن لکنت زبان، از 6 هنرمند استفاده کرده و سعی و تلاشمان بر این بوده تا به افراد دارای لکنت زبان یاد دهیم که به خاطر این موضوع نباید دچار انزوا و یا گوشه نشینی شوند.

فیلمساز و تولیدکننده فیلم فریاد سکوت افزود: باید خانواده ها و در فضاهای آموزشی معلمان و مربیان بیشترین توجه را به کودکان دچار لکنت زبان داشته باشند تا با تشدید برخی از مسائل بیرونی و فشارهای روحی ، روانی شاهد تشدید این لکنت در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه فریاد سکوت در اردبیل اکران شد

فیلم کوتاه فریاد سکوت در اردبیل اکران شد