مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-09سياسي

گیلان/ بازداشت دهیار و 4 عضو شورا در یکی از روستاهای صومعه سرا


این افراد به اتهام تبانی در معاملات دولتی، مشارکت در اختلاس در اموال عمومی و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات بازداشت شدند.

- این افراد به اتهام تبانی در معاملات دولتی، مشارکت در اختلاس در اموال عمومی و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات بازداشت شدند.

دادستان صومعه سرا در استان گیلان از بازداشت یک دهیار و چهار عضو شورای یکی از روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به اتهام تبانی در معاملات دولتی (پروژه آسفالت کوچه های روستایی)، مشارکت در اختلاس در اموال عمومی و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات بازداشت شدند.

هادی بشری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دستگاه قضا با هرگونه فساد اداری به صورت جدی برخورد می کند، اظهار داشت: در برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اداری و تخلفات مسئولان با کسی تعارف نداریم و دستگاه های امنیتی و نظارتی در برخورد با مفاسد و معرفی آن به دستگاه قضایی، باجدیت دنبال می شود.

وی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته از سوی دستگاه های امنیتی و نظارتی و نظر به تحقیقات انجام شده از سوی مرجع انتظامی و با عنایت به وجود اسناد و مدارک مستند قضایی، این افراد بازداشت شدند.

دادستان شهرستان صومعه سرا رویکرد فسادستیزانه دستگاه قضایی را در اولویت دانست واظهار داشت: توصیه و تاکید دستگاه قضایی به همه شوراهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان/ بازداشت دهیار و 4 عضو شورا در یکی از روستاهای صومعه سرا

گیلان/ بازداشت دهیار و 4 عضو شورا در یکی از روستاهای صومعه سرا