مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-09سياسي

دوچرخه سواری زنان جرم است؟


نماینده مردم قم گفت که تصویب قانون برای جرم انگاری ناهنجاری هایی مانند دوچرخه سواری زنان و بدحجابی، نیازمند درخواست دستگاه های مربوطه است و خوشبختانه این مجلس برای حل این مسائل مستعد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست ستاد عالی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه من قانونی در رابطه با سگ گردانی در قوانین پیدا نکردم، اظهار کرد: این در حالی است که بسیاری از کشورها از اروپا گرفته تا کشورهای عربی قوانین محکم، متقن و سنگینی برای این موضوع دارند.

وی گفت: تصویب قانون برای جرم انگاری ناهنجاری هایی مانند دوچرخه سواری زنان در سطح شهر، بدحجابی و موارد دیگری که هنجارهای جامعه را مورد هجوم قرار می دهد نیازمند درخواست دستگاه های مربوطه است و خوشبختانه این مجلس برای حل این مسائل مستعد است.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: اگر برخی از قوانین موجود ما بازدارندگی ندارند هر دستگاهی باید متناسب با مأموریت و نیاز خود در قوانین بازنگری کند و برای تصویب به مجلس پیشنهاد کند تا همانطور که پلیس راهور جریمه ها را مرتب بروزرسانی می کند جرایم دیگر هم بازنگری و بروزرسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سواری زنان جرم است؟

دوچرخه سواری زنان جرم است؟