مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-09ورزشي

تیم ملی را قربانی دعواهای شخصی نکنید!


حواشی و اختلافات اخیر هیچ برنده ای ندارد و تیم ملی فوتبال ایران در یک برهه حساس، قربانی برخی دعواهای کودکانه و فاقد اهمیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی که از چهار دیدار نخست خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی موفق به کسب 10 امتیاز شده و در صدرجدول گروهش قرار دارد، اسیر حواشی عجیبی شده که می تواند آتشی در خرمن تیم ملی فوتبال باشد.

در شرایطی که تصور می شد بعد از پشت سر گذاشتن بحران در مرحله قبل و عبور از سد عراق و بحرین و باقی ماندن تیم ملی در چرخه مسابقات، تیم ملی اسیر حواشی و اختلافات نشود، یک اختلاف نظر کوچک که می توانست در داخل اردوی تیم ملی حل و فصل شود، به بزرگی یک کوه شده و مستعد خارج کردن تیم ملی از مسیر صعود به جام جهانی است.

ماجرای اظهارات اسکوچیچ، واکنش توییتری طارمی و در ادامه گمانه زنی ها و سکوت مجموعه فدراسیون فوتبال، در نهایت به خط خوردن آماده ترین لژیونر فوتبال ایران از بازی با لبنان و سوریه ختم شده تا بدترین تصمیم در حساس ترین برهه از فوتبال ملی گرفته شود.

بعد از گذشت مدت زمان طولانی از فضای دو قطبی در فوتبال ایران – که حاصل کش مکش کی روش و برانکو بود – یک بار دیگر هواداران و علاقه مندان به تیم ملی ایران بر سر اینکه حق با چه کسی است به تقابل با هم برخواسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی را قربانی دعواهای شخصی نکنید!

تیم ملی را قربانی دعواهای شخصی نکنید!