مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-09پزشكي

نگرانی از وضعیت شکننده ی کرونا در مهریز


با توجه به شکننده بودن وضعیت کرونا در مهریز و نگرانی از آغاز پیک ششم کرونا، نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونا برگزار و محدودیت ها و تصمیمات جدید در خصوص مهار کرونا اعلام شد.

- محمدرضا دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این نشست اظهار کرد: از فعالیت مدارسی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، باید به صورت حضوری جلوگیری شود.

وی با تاکید بر تقویت طرح شهید سلیمانی از حیث مراقبت ها، غربالگری و تست کرونا، ادامه داد: تاکنون یک میلیون و 370 هزار دز واکسن در استان به گروه های هدف تزریق شده است.

دهقانی اظهار کرد: تاکنون حدود 80 درصد از گروه 12 تا 18 سال استان که دانش آموزان پایه های هفتم تا دوازدهم هستند، واکسن دریافت کرده اند ولی لازم است تلاش بهتری در این بخش صورت گیرد.

این مسئول اظهار کرد: برای دُز سوم گروه های بالای 60 سال و افرادی که بیماری زمینه ای و خاص دارند، در صورت این که چهار ماه از تزریق دز مرحله دوم آنها گذشته باشد می ‍ توان اقدام کرد.

دهقانی تاکید کرد: علاوه بر مشارکت در واکسیناسیون برای مهار کرونا باید همه مردم همچنان ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ماسک استفاده کنند و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی، از حضور در دورهمی ها پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از وضعیت شکننده ی کرونا در مهریز

نگرانی از وضعیت شکننده ی کرونا در مهریز