مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-09اقتصادي

بررسی کاربردهای نانو حباب در صنایع به صورت مجازی


طی برنامه بازدید مجازی از یکی از شرکت های فناور به تبیین وضعیت توسعه و ساخت انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی نانوحباب ساز و کاربردهای این محصولات در صنایع کشور پرداخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه لایو تور صنعتی ستاد نانو روز چهارشنبه 19 آبان ماه با موضوع بازدیدمجازی از یکی از شرکت های فعال در حوزه نانو که در زمینه توسعه و ساخت انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی نانوحباب ساز مشغول به فعالیت است، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت برگزار خواهد شد.

این شرکت به عنوان طراح، توسعه دهنده و سازنده انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی نانوحباب ساز است که استفاده از آن در طیف وسیعی از فرآیندهای عاری از مواد شیمیایی کاربرد دارد.

استفاده از این محصولات در جهت بهبود راندمان کشت و تولید مواد غذایی، بهبود فرآیندهای آبزی پروری سازگار با محیط زیست، تصفیه انواع پساب های صنعتی بدون استفاده از مواد شیمیایی، بهبود کیفیت آب شرب و … مورد استفاده صنایع و سازمان ها قرار می گیرد.

به نقل از ستاد نانو، نانوحباب ها به حباب هایی با اندازه کوچکتر از 200 نانومتر گفته می شود که می توان از هر گاز و درون هر سیالی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاربردهای نانو حباب در صنایع به صورت مجازی

بررسی کاربردهای نانو حباب در صنایع به صورت مجازی