مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-09سياسي

کمیته اطلاع رسانی کرونا بر مناطق قرمز خراسان جنوبی متمرکز می شود / کاهش رعایت ها


مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان این هفته بر مناطق قرمز و برگزاری جلسات با کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سایر نهادهای موثر در راستای افزایش تولیدات و ایجاد اقناع عمومی تمرکز می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان این هفته بر مناطق قرمز و برگزاری جلسات با کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سایر نهادهای موثر در راستای افزایش تولیدات و ایجاد اقناع عمومی تمرکز می کند.

ناصر نبی زاده، در هشتاد و هشتمین نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی و کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا از افزایش موارد بستری و بیماران مثبت کرونایی خبر داد و گفت: باید با هدف جلوگیری از ورود به پیک ششم تمرکز بیشتری بر آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت در جامعه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، وی با اشاره به اینکه کشور در وضعیت شکننده ای قرار دارد اضافه کرد: طبق آخرین رنگ بندی ها شاهد افزایش تعداد شهرهای قرمز به 33 شهر در کشور هستیم و در خراسان جنوبی نیز سه شهر بیرجند، قاین و نهبندان دارای وضعیت قرمز و باقی شهرها نارنجی و زرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته اطلاع رسانی کرونا بر مناطق قرمز خراسان جنوبی متمرکز می شود / کاهش رعایت ها

کمیته اطلاع رسانی کرونا بر مناطق قرمز خراسان جنوبی متمرکز می شود / کاهش رعایت ها