مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-09پزشكي

رعایت پروتکل ها به پایین ترین حد خود رسیده است/چرخش ویروس دلتا در کشور


یک متخصص ویروس شناسی، با عنوان این مطلب که رعایت پروتکل های بهداشتی به پایین ترین حد خود رسیده، گفت: سویه دلتا ویروس کرونا در کشور در حال چرخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنسبت به پیک های قبلی دارد، پوشش بالای واکسیناسیون است.

وی ادامه داد: بی تردید پوشش بالای واکسیناسیون علیه کرونا می تواند بر روند صعودی چرخش ویروس، کاهش مرگ و میرها و وخامت حال بیماران مبتلا اثر گذار باشد، بنابراین بی تردید اگر موج ششم کرونا شکل بگیرد در مقایسه با موج های قبلی شدت کمتری خواهد داشت.

این متخصص ویروس شناسی با بیان این موضوع که ارتباط معناداری بین واکسیناسیون با کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا وجود دارد خاطرنشان کرد: احتمال ابتلاء به کرونا بعد از دریافت دو دز واکسن وجود دارد ولی نکته اینجاست که واکسیناسیون به طور بسیار قابل توجهی می تواند از شدت بیماری و مرگ و میر پیشگیری کند.

واعظ جلالی با اشاره به اینکه ویروس کووید 19 در تمامی جوامع روندی سینوسی دارد گفت: کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست و احتمال شکل گیری موج جدید بیماری وجود دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه اهمیت واکسیناسیون علیه کرونا برای کاهش زنجیره انتقال را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه واکسن های متنوع موجود در کشور شرایط استاندارد و تأیید معتبرترین نهادهای بهداشتی دنیا را دارند بنابراین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل ها به پایین ترین حد خود رسیده است/چرخش ویروس دلتا در کشور

رعایت پروتکل ها به پایین ترین حد خود رسیده است/چرخش ویروس دلتا در کشور