مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-09پزشكي

آیا استفاده از فویل و یا ظروف آلومینیومی سرطان زاست؟


یکی از پرسش هایی که ممکن است برایتان پیش آمده باشد، خطر داشتن یا نداشتن استفاده از ظروف آلومینیومی در پخت غذاست.

- جی پلاس، به نقل از یو اس ای تودی، شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که آیا استفاده از ظروف آلومینیومی خطر دارد و سبب بیماری هایی نظیر سرطان می شود.

پایگاه آمریکایی یو اس ای تودی در گزارشی به تاریخ 23 ژوئن 2020 با عنوان بررسی واقعیت قرار گرفتن در معرض آلومینیوم از طریق غذا سبب ایجاد مشکلات عصبی یا سرطان نمی شود به این مسأله پرداخته است.

در این گزارش آمده که ادعا شده است گرما سبب می شود تا آلومینیوم به غذا نفوذ کرده و سبب زوال عقل، آلزایمر، پارکینسون و سرطان می شود.

یک مقاله بدون تاریخ از وبسایتی با نام راز های زیبایی طبیعی در حال گردش در شبکه های اجتماعی است و هشدار داده که پخت و پز در آلومینیوم سبب می شود این ماده وارد غذا شده و سبب سرطان و دیگر بیماری های عصبی از جمله زوال عقل، آلزایمر، و اختلالات اوتیسمی می شود.

یو اس ای تودی در ادامه نوشت آلومینیوم در بسیاری از محصولات خانگی، از وسایل و ظروف آشپزی گرفته تا فویل غذا، بیکینگ پودر و حتی دارو های بی نسخه وجود دارد آلومینیوم، رایج ترین فلز در روی زمین است که 8 درصد از جرم زمین را تشکیل می دهد و به همین دلیل، آلومینیوم به معنای واقعی کلمه در همه جا وجود دارد؛ آب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا استفاده از فویل و یا ظروف آلومینیومی سرطان زاست؟

آیا استفاده از فویل و یا ظروف آلومینیومی سرطان زاست؟