مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-09اقتصادي

مطالبات فعالان اقتصادی استان زنجان از رییس جمهور چیست؟


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان در رابطه با مطالبات فعالان اقتصادی استان زنجان از رییس جمهور توضیح داد.

- علی یگانه فرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان زنجان در حوزه های مختلفی دارای ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری بوده که این حوزه ها از کشاورزی، صنایع معدنی و تولیدی، صنایع دستی، گردشگری، صنایع برق و الکترونیک، لجستیک، حمل و نقل و .

متفاوت است.

وی با بیان اینکه، زنجان با نزدیکی به هفت استان که پنج استان آن دارای ناحیه مرزی است، بهترین نقطه به لحاظ استراتژیک برای سرمایه گذاری و صادرات محسوب می شود، افزود: زنجان به لحاظ ژئوپلیتیک دومین استان بعد از استان های مرزی، بهترین نقطه برای سرمایه گذاری است.

قرار گرفتن در کریدور حمل و نقل شمال به جنوب، شرق به غرب و بالعکس و نزدیکی به 50 درصد از تولید و مصرف کشور که در شعاع 400 کیلومتری استان با دسترسی سه ساعته قرار دارد، زنجان را به یک استان جذاب برای توسعه و سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

این مسئول ادامه داد: در کنار ظرفیت های موجود، فعالان بخش خصوصی استان همواره در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی از هیچ سعی و تلاشی برای رونق تولید و صادرات کشور و استان دریغ نکرده اند و با وجود تحریم های گسترده و ظالمانه بین المللی و دست و پنجه نرم کردن با برخی از مشکلات عدیده داخلی، در راه اعتلای ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات فعالان اقتصادی استان زنجان از رییس جمهور چیست؟

مطالبات فعالان اقتصادی استان زنجان از رییس جمهور چیست؟